×

Vasa korpa je trenutno prazna!

Korisnička strana

 

›› Pre nego što budete krenuli u kupovinu na sajtu Profi Shop, Molimo Vas da pročitate sledeća pojašnjenja, vezana za kupovinu i naručivanje. Koristite sledeće linkove da bi ste pronašli važne informacije iz korisničkog servisa.

  Korisnicki servis

Korisnički centar - kontakt informacije


Molimo Vas da sva pitanja koja imate postavite našem timu u korisničkom centru, na telefon 018.575.204 od ponedeljka do petka, od 8h do 17h. Takođe možete da pošaljete e-mail na podrska@profishop.rs. Pogledajte našu kontakt stranu za više načina kontakta.

Prijava / registracija


Pre nego što krenete u kupovinu neophodno je da izvršite registraciju ili da se prijavite na Vaš postojeci nalog. Proces registracije je krajnje jednostavan i zahteva samo osnovne lične podatke kao i posedovanje mail adrese. Registraciju možete izvršiti kao fizičko ili pravno lice u nekoliko koraka. Klikom na link Logujte se u gornjem desnom uglu otvara Vam se prozor sa uputstvima. Sledite uputstva i izvršiće te registraciju veoma lako i brzo.

Naručivanje i kupovina


Pronađite i odaberite proizvod koji želete da naručite:
Iz našeg kataloga proizvoda ili uz pomoć pretrage na sajtu, odaberite proizvod koji želite da kupite. Radi bolje pretrage podelili smo naš prodajni asortiman po kategorijama, a proizvode možete filtrirati i po dimenziji, ceni, brendu itd.
Dodajte proizvode u korpu:
Dodajte željeni proizvod u korpu klikom na dugme " Dodaj u korpu " Koje se nalazi pored naziva svakog proizvoda u katalogu proizvoda ili u samom opisu proizvoda odmah pored cene proizvoda. Otvoriće Vam se prozor sa tekstom " Proizvod je dodat u vašu korpu ", i sledeće mogućnosti: Nastavi kupovinu, Izmeni korpu i Idi na kasu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati broj željenih proizvoda. Ukoliko se odlučite da kupite odabrani proizvod i završite kupovinu, klikni te na taster " Idi na kasu ". Otvoriće Vam se prozor sa uputstvima i detaljima o načinu plaćanja i isporuci. Sledi te uputstva, izaberite Vama odgovarajući način plaćanja i isporuke kao i adresu isporuke. U poslednjem koraku izvršite pregled narudžbine i klikni te na dugme " Pošalji narudžbinu ". Na Vaš mail će stići obaveštenje o potvrdi i broju narudžbine. U slučaju da uvidite grešku, molimo Vas da nas obavestite kako bi izvršili korekciju.

Plaćanje i cene


U on-line prodavnici Profi Shop dostupno je više načina plaćanja, a u cilju što komfornijeg poslovanja sa kupcima.
    1. Pouzećem, odnosno kurirskom službom prilikom isporuke naručene robe
    2. Opštom uplatnicom fizičkog lica u bilo kojoj banci ili pošti - primer uplatnice
    3. Preko računa Vašeg preduzeća ili radnje direktnom uplatom na račun Provi Shop-a - primer uplatnice
    4. Web bankigom ukoliko poseduje mogućnos plaćanja preko interneta
    5. Kreditnom karticom (u pripremi)
Cene svih proizvoda na našem sajtu su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Plaćanje se vrši isključivo u dinarima.
Profi Shop zadržava pravo promene cena svih proizvoda bez prethodne najave i objave na ovom sajtu.

Dostava i isporuka


Profi shop vrši isporuku na Vašu izabranu adresu kurirskom, poštanskom službom po vazećem cenovniku. Za sve porudžbine koje se potvrde do 12h, rok isporuke je od 24-48h.
Za porudžbine preko 7.000,00 dinara NETO (iznos bez PDV-a i manipulativnih troškova)  troškovi dostave su besplatni.
Isporuka robe se vrši isključivo za područje Republike Srbije.

Garancija i reklamacija


Garancija:
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim, odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda.
U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti artikal novim ili vratiti novac. Garantni rok počinje danom prodaje artikla, koji se unosi u garantni list i overava pečatom i potpisom ovlašćenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na artiklu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica, odnosno ako se ne pridržava garantnih uslova dobijenih uz artikal.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost kupca je da izvrši pregled primljenog artikla i da ukaže na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će artikal biti zamenjen. Za sve artikle pod garancijom važe prava navedena u garantnom listu.
Pozitivni zakonski propisi osnov su za ostvarivanje svih prava vezanih za garancije.
Postupak reklamacije:
Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
  1. Reklamacija prilikom isporuke - prijema robe Ukoliko se prilikom prijema naručene robe, konstatuje da je isporučeni artikal oštećen, nekompletan, da ne odgovara specifikaciji ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti neispravni artikal, zameniti ga novim ili vratiti novac.
  2. Reklamacija u garantnom roku - davalac garancije, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka artikala koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim, odnosno deklarisanim karakteristikama. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti neispravni artikal, zameniti ga novim ili vratiti novac. U ovom slučaju, kupac artikal šalje isključivo na adresu ovlašćenog servisa, upisanu na garantnom listu (u slučaju slanja u neovlašćeni servis, artikal gubi garanciju). Nakon toga, ovlašćeni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca.
Da bi kupac ostvario pravo na reklamaciju potrebno je da:
  1. Reklamirani proizvod dostavi u ovlašćeni servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži,
  2. Podnese na uvid original garantnog lista , originalni račun I kopiju nardzbenice
  3. Dostavi opis neispravnosti
Nakon toga, sve informacije o statusu artikla koji je na servisu, kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa.
Garanciju nije moguće ostvariti u sledećim slučajevima:
  1. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled transporta nakon naše isporuke
  2. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilne upotrebe
  3. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled nepravilnog održavanja
  4. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled više sile(poplava,zemljotres,požar i sl.)
  5. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled ishabanosti samog uredjaja
  6. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo zato što se kupac nije pridržavao proizvodjačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda
  7. Ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala
  8. Bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca
  9. Ukoliko je originalna ambalaža proizvoda nekompletna ili na bilo koj način i u bilo kojoj meri oštećena.
Vazno:
Kupac je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog prizvoda ustanovi kompletnost I fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima.Naknadne reklamacije neće biti prihvaćene
Kupac je dužan da sačuva originalnu ambalažu kupljenog prizvoda I da je obavezno koristi pri svakom internem I eksternom transportu
Pre nego što se obratite za tehničku pomoć, molimo Vas da proverite da li su obezbedjeni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda.
Profi Shop će svim svojim kapacitetima pokušati da što je moguće više skrati vreme trajanja servisa
Profi Shop će,kada god je to moguće,dati zamenski uredjaj na korišćenje kupcu za vreme trajanja servisa proizvoda na reklamaciji.
Sve dodatne informacije vezane za servis I garanciju možete dobiti pozivajući nas na telefon 018.575.204 svakog radnog dana od 08h do 17h ili slanjem poruke na e-mail: podrska@profishop.rs.

Ažuriranje ličnih podataka


Profi Shop želi da Vaši lični podaci budu tačni i kompletni. Obezbedili smo nekoliko različitih metoda za ažuriranje istih. Ako ste kreirali korisnički nalog na www.profishop.rs web stranicama, možete ažurirati Vaše podatke nakon prijave.
  1. Pozovite naš Call Centar na broj telefona: 018.275.204
  2. Direktno na sajtu iz Vašeg korisničkog profila
  3. Pošaljite zahtev na e-mail: podrska@profishop.rs
  4. Slanjem pisma na adresu:
    Profi Shop
    Knjazevacka 82
    18000 Niš
U slučajevima da šaljete e-mail molimo Vas da obezbedite aktuelne informacije i promene koje želite da budu napravljene.

Zaštita privatnosti


Profi Shop poštuje Vašu privatnost i obavezuje se da će prikupljene podatke koristiti jedino za sopstvene potrebe, a sve sa ciljem pružanja što je moguće bolje usluge. Obavezujemo se da ni pod kojim uslovima, Profi Shop neće dati ili prodati lične podatke posetioca,članova trećoj strani (uključujući IP ili e-mail adresu, adresu stanovanja i slično), Povremeno možda slati obaveštenja (samo i isključivo) o radu sajta putem e-maila ili telefona. Svi podaci dobijeni putem naših stranica, su strogo poverljivi i dostupni isključivo tehničkom osoblju sajta.